L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
S'amplien, també, les zones de vigilància i l'horari del servei
Nou socorristes s’han incorporat a la plantilla del servei de socorrisme de Formentera amb l’arribada del mes de juny. S’afegeixen als 11 que hi havia el mes de maig i encara se n’esperen cinc més per als mesos de juliol i agost.
S’amplia l’horari de vigilància, d’11.00 hores a 19.00 hores, ininterrompudament, i les zones de control, que fan un total de cinc: Ses Illetes, Llevant, Cala Saona, es Pujols i Arenals.
El servei de socorristes a Formentera està operatiu des del primer de maig fins al 31 d’octubre perquè puguem gaudir d’un bany amb tranquil·litat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues