Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Els dermatòlegs incideixen en la necessitat d'educar en la protecció solar
Augmenten els casos de càncer de pell o melanoma. Un 40 per cent en els darrers quatre anys. Els dermatòlegs creuen que la pedagogia, sobretot en els infants, és vital a l’hora d’evitar el creixement d’aquesta malaltia.
El 2024 es van detectar gairebé 21.000 nous casos a Espanya. El 70 per cent van ser càncer de pell i el 30 per cent melanoma, el més agressiu. Els experts apunten que la mala comunicació a les xarxes socials afavoreix la desinformació i contribueix al fet que la població no es protegeixi degudament.
Els dermatòlegs incideixen en la necessitat d’educar en la protecció solar. Apunten que el 60 per cent de tota la radiació ultraviolada que rebem a la nostra vida, és abans dels 20 anys.
L’Associació Espanyola contra el càncer assegura que se’n podria reduir el nombre de casos si s’evita exposar-se al sol a les hores centrals del dia i posant-se crema protectora d’un factor 50.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge