Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els dermatòlegs incideixen en la necessitat d'educar en la protecció solar
Augmenten els casos de càncer de pell o melanoma. Un 40 per cent en els darrers quatre anys. Els dermatòlegs creuen que la pedagogia, sobretot en els infants, és vital a l’hora d’evitar el creixement d’aquesta malaltia.
El 2024 es van detectar gairebé 21.000 nous casos a Espanya. El 70 per cent van ser càncer de pell i el 30 per cent melanoma, el més agressiu. Els experts apunten que la mala comunicació a les xarxes socials afavoreix la desinformació i contribueix al fet que la població no es protegeixi degudament.
Els dermatòlegs incideixen en la necessitat d’educar en la protecció solar. Apunten que el 60 per cent de tota la radiació ultraviolada que rebem a la nostra vida, és abans dels 20 anys.
L’Associació Espanyola contra el càncer assegura que se’n podria reduir el nombre de casos si s’evita exposar-se al sol a les hores centrals del dia i posant-se crema protectora d’un factor 50.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte