Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'institut de secundària de Porreres afronta el nou curs amb 10 mòduls prefabricats
El curs escolar comença oficialment aquest dimecres 11 de setembre a les Illes. Mentre els més joves esgoten els darrers dies de vacances, a les escoles són dies de preparatius i d’ampliació d’espai per a alguns centres. 2.250 alumnes començaran el curs a barracons que continuen instal·lant-se.
L’institut de secundària de Porreres afronta el nou curs amb 3 aules provisionals, en espera de l’ampliació del centre. Ja tenien 6 mòduls prefabricats i aquesta setmana n’han posat 4 més.
En només dos cursos aquest centre ha augmentat en més de 200 el nombre d’alumnes, fins arribar als 500.
Mentrestant a l’aula de Tecnologia es posen a punt els 250 nous ordinadors que estrenaran els alumnes de primer i segon d’ESO.
A sa Pobla serà un inici de curs atípic per als 34 alumnes de tres anys que estrenaran aquesta escola provisional a l’espai municipal de Can Cirera Prim. Tot en espera de l’arribada de les aules modulars que s’instal·laran just devora i mentre es prepara la construcció d’un nou centre.
També són dies de posar a punt les cuines de molts centres. Aquí, al Marian Aguiló de Palma, dinaran cada dia gairebé 300 nins i nines. Les famílies ja saben el menú de tot el curs.
Aquesta empresa fa feina per a 23 escoles de Mallorca i prepara 1.700 menús al dia.
Tornada a l’escola amb més barracons i poc transport públic
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar