Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Són virus respiratoris amb símptomes gastrintestinals però amb afectació més lleu
Els pediatres d’urgències i de primària tracten aquest estiu el virus sincític respiratori (VSR), el de la parainfluenza i també el del grip. Virus totalment fora de la seva temporada. Tot i que no saben si és perquè varen quedar desplaçats pel coronavirus, per l’ús de les mascaretes o per la vacunació contra la COVID, és ara que es manifesten entre els més menuts, però amb la peculiaritat que enguany venen acompanyats de símptomes gastrointestinals, com els vòmits.
Els pediatres, no obstant, destaquen que, mentre l’estiu passat els virus respiratoris entre els infants causaven més complicacions, com les pneumònies o bronquitis, enguany l’afectació és més lleu. Tot i això, els urgenciòlegs pediàtrics demanen sentit comú, per no col·lapsar els serveis dels hospitals. Ara bé, recomanen que si hi ha dificultat respiratòria, cansament exagerat, molts de vòmits o febre que no baixa s’acudeixi directament a Urgències.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila