Els residents temen que si els preus dels amarraments continuen pujant se'ls expulsi de la mar
Cada any la pressió de grans empreses nàutiques és major als ports esportius de les Balears i amenaça de tancar l’accés a la mar als residents que tenen un llaüt d’esbarjo. Disminueix una activitat social pels beneficis que poden arribar a pagar els propietaris de vaixells de major eslora.
En la darrera assemblea del Reial Club Nàutic de Palma es va acceptar pujar un 30% el preu dels punts d’ancoratge. Per exemple, un vaixell de 14 metres d’eslora passa de pagar 300 euros al mes a 400.
Amb tot, el sector assegura que un dels problemes que genera l’increment de preus és el mercat de compravenda d’amarraments entre particulars, on no regeixen les limitacions que afecten a les entitats concessionàries.
El preu dels amarraments escala fins al 40 per cent a les marines d’Eivissa
“El nombre d’amarraments a Menorca no pot créixer més i els que hi ha s’han de gestionar millor”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa