Les mesures de seguretat al centre de Palma es veuran fortament incrementades avui vespre. L’objectiu és que els assistents a la festa de Cap d’Any del Passeig des Born puguin donar la benvinguda a l’any nou de la manera més segura possible. Per això, s’instal·laran barreres per tancar la zona i s’hi tallarà el trànsit.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa