Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Desenes de milers d'iranians han sortit als carrers de Teheran per protestar
Augmenta la tensió entre Estats Units i l’Iran després de la mort del general Qaseim Soleimani a mans de l’exèrcit nord-americà. L’Iran ha demanat ja una “dura venjança”. Mentre l’Iraq ha qualificat l’atac de violació a la seva sobirania. Desenes de milers de persones ja han sortit als carrers de Teheran per protestar.
Desenes de milers d’iranians han sortit als carrers de Teheran per protestar contra l’assassinat del general Qaseim Soleimani a l’Iraq. Cremant banderes estatunidenques i amb crits de “mort als Estats Units” han condemnat aquest assassinat a un dels homes forts del líder Ali Khamenei.
L’atac s’ha produït aquesta matinada, per ordre del president dels Estats Units, Donald Trump. Un atac aeri amb míssils que ha deixat el cotxe en què viatjava Soleimani totalment calcinat. En un comunicat, el Pentàgon ha confirmat l’autoria de l’atemptat i el justifica perquè Soleimani estaria desenvolupant de forma activa plans per atacar els diplomàtics nord-americans a l’Iraq i a tota la regió”.
Un atac que arriba, després de l’intent d’assalt, aquest dimarts, a l’ambaixada nord-americana a Bagdad. Les reaccions dels països no s’han fet esperar. L’Iran ja ha demanat una “dura venjança”. Mentre que el país veí, l’Iraq, ha qualificat l’atac de violació a la seva sobirania. Israel també s’ha pronunciat i ha començat a prendre mesures per protegir-se d’una possible represàlia en la seva contra per causa d’aquest atemptat.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
Defensen que unir esforços és la manera de presentar una alternativa real al panorama polític de les illes
Segons la companyia, el passatger feia cua dins del vehicle per sortir del port quan ha caigut a l'aigua en el taló del moll de Llevant
El repte del 'mata lleó' corre a través de les xarxes socials a Internet i arriba a alguns menors sense control