Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Una decisió, segons el president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, avalada per informes tècnics que diuen que així es redueix el consum de combustible i les emissions
Primeres hores de la Via de Cintura amb velocitat màxima de 100 km/hora. I les opinions entre els usuaris són variades. N’hi ha que n’estan satisfets, mentre que d’altres haurien preferit que la limitació es mantingués a 80 km/hora. També hi ha qui veu pros i contres a la decisió presa pel Consell de Mallorca.
El president de la institució insular, Llorenç Galmés, ha destacat que aquest dilluns, 18 de desembre, es compleix una de les principals promeses electorals. Una decisió, assegura, avalada per informes tècnics que diuen que a 100 km/hora es redueix el consum de combustible i les emissions.
Tot i que s’espera que també doni més fluïdesa al tràfic, Galmés puntualitza que no és una solució màgica. Així mateix, el Consell estudia la possibilitat de crear un altre carril a la Via de Cintura.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor