Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Les sancions per aquest tipus de pràctiques irregulars se situen al voltant dels 1.600 euros
Entrepans, còctels o refrescos són alguns dels productes que cada dia ofereixen els venedors ambulants a la platja de ses Illetes, a Formentera. Una pràctica que en els darrers anys ha incrementat la seva presència i que suposa una competència deslleial, segons els negocis de la zona.
Es tracta d’una pràctica irregular que permet oferir preus més baixos. A tall d’exemple, una llauna de cervesa a un dels restaurants de la zona costa 4,5 euros, mentre que els venedors ambulants l’ofereixen a 4 euros.
Per fer front a aquesta problemàtica, s’ha reforçat la presència policial a les platges. Actualment, les sancions per la venda ambulant se situen al voltant dels 1.600 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat