Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els avenços en lents de contacte han fet passes de gegant els darrers anys i ara ja se'n venen de bifocals
Les ulleres s’entelen. És una de les conseqüències de dur mascareta. Però s’ha corregit amb el pas del temps. Els gels antibaf ja existien però ara s’han fet molt populars. Algunes òptiques, de fet, tenen problemes de subministrament.
L’altre fenomen associat a l’ús de la mascareta, a més que se’ns entelen les ulleres, és la incomoditat d’haver de dur tanta cosa damunt la cara i el cap: ulleres, mascareta, cordó per la mascareta, auriculars o capells. Per això, les vendes de lents de contacte d’un sol ús han augmentat considerablement. Algunes òptiques en venen entre un 15 i un 20% més que abans de la Covid-19.
A més, els avenços en lents de contacte han fet passes de gegant els darrers anys i ara ja se’n venen de bifocals. No hi ha excuses, qui du els vidres entelats és perquè així ho vol.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús