Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
A Menorca, ja són almenys quatre les grans superfícies que ofereixen aquest tipus de producte
Les cadenes de supermercats s’han llançat massivament al negoci dels aliments llestos per a endur. Un dels negocis de Menorca que, fa un any, va decidir importar el model que ja funcionava amb èxit als establiments del grup d’Eivissa i Mallorca és Hipercentro. L’èxit de la fórmula és tal que el grup estudia ja oferir en el termini d’un mes enviaments a domicili a través del web.
El d’Hipercentro no és, però, un cas aïllat. Cadenes com Dia i Mercadona han anat transformant també els seus establiments incloent-hi opcions ja cuinades, tant per endur-se com per menjar al súper. De fet, el pes del menjar preparat no atura de créixer en la facturació del sector. Una realitat que els negocis de menjar preparat de tota la vida i els bars i restaurants ja comencen a notar.
La situació no és nova al conjunt del país, on l’augment en el consum de plats preparats també afecta les cadenes de menjar ràpid.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis