Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ib3 ha recollit el testimoni d'un grup de 6 amics i amigues de Barcelona que passen quarantena a aquest establiment
Salut continua rastrejant els contactes estrets del brot detectat a Ciutadella entre joves de 16 i 20 anys. De moment, hi ha 18 persones contagiades residents a l’illa i que es troben, per tant, aïllades a les seves cases. A més, però, s’han de sumar les persones de fora de l’illa que també es troben confinades, però, a l’hotel covid, situat a s’Arenal den Castell, on ha augmentat l’ocupació arran de les celebracions de les festes de Sant Joan a Ciutadella.
A falta de què l’Àrea de Salut de Menorca actualitzi les dades d’ocupació d’aquest establiment… Ib3 ha recollit el testimoni -fora càmeres- un grup de 6 amics i amigues, de Barcelona, que van anar a l’hospital amb símptomes, van donar positius en coronavirus i van ser traslladats a l’hotel pont, on fa 4 dies que hi passen la quarantena. Segons els mateixos testimonis, que reconeixen haver freqüentat les zones d’oci on es van produir les aglomeracions a Ciutadella, a l’establiment hi hauria una dotzena de joves més en la seva situació.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061