Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els turistes enguany han gastat una mitjana de 170 euros al dia
Els turistes que han visitat Formentera enguany han gastat una mitjana de 170 euros per dia. Augmenta, així, la despesa turística un 19 % respecte del 2019. Malgrat això, el nombre de visitants es manté similar. D’aquesta manera, Formentera se situa com l’illa més rendible de les Balears.

Per primera vegada, Formentera té dades desglossades de les estadístiques turístiques. Es tracta d’una petició gairebé històrica, que permetrà que l’illa pugui prendre decisions més concretes, pel que fa, sobretot, a la promoció turística.
A més, Formentera comptarà amb dades específiques, com és el cas dels excursionistes d’un sol dia que no pernocten a Formentera. Una dada que a la resta d’illes no s’estudia.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle