Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'entitat serveix menjar a domicili per a unes 1.000 famílies cada setmana
EFE/Manuel Bruque
121La Creu Roja està distribuint a domicili cada setmana a Palma lots d’aliments i productes d’higiene per a un miler de famílies amb pocs recursos durant l’estat d’alarma per la pandèmia de coronavirus.
La directora d’Emergències de l’entitat assistencial a Balears, Victòria Avellà, ha explicat que abans de l’aturada de les activitats econòmiques per la crisi sanitària eren usuaris d’aquest servei unes 300 famílies, la qual cosa suposa un increment de la demanda del 200%.
La Creu Roja treballava anteriorment amb un model de repartiment basat en la recollida dels lots d’aliments i productes bàsics per part dels beneficiaris, però per a contribuir al confinament i evitar la concentració de persones en els punts de lliurament ha reforçat el servei de repartiment a domicili.
També ha modificat la seva organització unificant l’emmagatzematge, la preparació dels lots i les partides per al repartiment en una unitat logística en la qual treballen, repartides en dos torns diaris, 28 persones amb diferents funcions, ha detallat Avellà.
Des d’aquest centre es distribueixen cada setmana entre 40 i 50 palets de productes, part d’ells donats per diferents empreses productores i distribuïdores.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros