Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Estan molt presents en el disseny, les professions lligades al benestar, la nàutica i el turisme
Lionel Laurens va arribar de vacances a Mallorca fa més de 20 anys i va decidir que era el lloc ideal per viure-hi. El següent pas va ser fer de la seva passió, una professió. Va crear la seva empresa, Mar Blau, que es dedica a la venada de vaixells de segona mà, principalment a clients estrangers. Després de trampejar la crisi, explica Laurens, ara el negoci va a l’alça. En els darrers anys, ha vist com molts compatriotes seguien la seva petja.
Actualment hi ha uns 600 empresaris francesos a Mallorca, un 50% més que el 2016, segons les dades del cònsol honorari, Michel Magnier. El diplomàtic vincula aquesta puajada del nombre d’emprenedors gals al fort increment del turisme francès, la qual cosa ha augmentat les oportunitats de negoci.
Els empresaris francesos estan molt presents en els àmbits del disseny, les professions lligades al benestar, la nàutica i el turisme. Molts d’ells tenen la doble nacionalitat. Magnier demana més presència de la llengua francesa per facilitar els intercanvis en tots els àmbits.
El consolat treballa per aconseguir consolidar la nova línia de ferry entre Alcúdia i Toló, al sud de França, tant per transport de turistes com de mercaderies.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases