Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
De moment, s'han realitzat 15 escorcolls i s'han confiscat prop de 500 plantes de marihuana
La Policia Nacional ha detingut un total de 12 persones, totes dels clans ‘de la mare’ i ‘del pollo’, en el marc de l’operació ‘Vulcano’ que té lloc aquest divendres a diversos barris de Palma: Son Banya, Son Ferriol i Camp Redó.
De moment, s’han realitzat 15 escorcolls i s’han confiscat prop de 500 plantes de marihuana, uns 15 quilos. A més, s’han desmantellat cinc punts de venda de droga.
L’operatiu està dirigit pel Grup II d’Estupefaents de la Unitat de Droga i Crim Organitzat (Udyco). També hi han intervingut altres unitats de Policia Nacional, com la Unitat de Prevenció i Reacció (UPR), Grups Operatius de Resposta (GOR), motos, guies canins i mitjans aeris, i efectius de la Policia Local de Palma.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja