El governador estatal, Bill Lee, ha declarat l'estat d'emergència i s'han obert almenys quatre refugis per als evacuats
Almanco 25 persones han mort pel pas de diferents tornados a l’estat de Tennessee, als Estats Units. També hi ha diversos desapareguts i un nombre indeterminat de ferits. La major part de les víctimes, 16, s’han registrat al comtat de Putnam, però els tornados també han afectat el centre de Nashville, la capital d’aquest estat, on 40 estructures, entre habitatges i edificis comercials, han quedat destruïdes. El governador estatal, Bill Lee, ha declarat l’estat d’emergència i s’han obert almenys quatre refugis per als evacuats.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria