Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
181
Juan Antonio Llompart, metge intensivista de l’UCI de Son Espases, ha assegurat aquest dimarts al programa ‘Els dematins’ d’IB3 Televisió que segueixen augmentant, de manera molt important, els ingressos de malalts de Covid a l’UCI.
A la primera onada, la unitat de cures intensives de l’hospital de referència de les Illes va atendre un total 60 malalts, amb un pic màxim de 32 pacients ingressats alhora. Ara ja duim 50 malalts i treballam amb la previsió de tenir-ne mols més els mesos que venen. La situació és bastant complicada”, ha explicat.
L’especialista justifica el creixement d’ingressos a l’UCI amb la relaxació de les mesures de seguretat durant l’estiu i preveu superar les xifres de la primera onada. “Tenim un volum molt alt de malalts. De fet, ahir vam ingressar sis malalts a l’UCI, cosa que no havia passat mai durant la primera onada”, ha explicat, tot denunciant a la vegada la sobrecàrrega de feina.
Amb tot, Llompart ha destacat que -pel canvi del perfil del malalt, més jove- l’estància mitjana a l’UCI s’ha reduit a 15-16 dies, enfront dels 25 dies de la primera onada. Amb tot, l’especialista alerta de casos de persones de 30, 40 i 50 anys, sense patologies prèvies, que acaben a l’UCI.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya