L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El darrer atac registrat a un ramat d’ovelles, a una finca de Son Ferriol ha deixat prop d’una desena de mens morts, i una vintena d’ovelles ferides. Per al ramader, que no ha aconseguit trobar els cans, el mal va més enllà del valor econòmic, el qual hauria d’assumir el propietari dels cans. Explica que el ramat queda tocat i es torba a recuperar-se i es queixa que el problema d’atacs va a més.
Ho confirmen del CEPAD, el centre de recuperació d’animals domèstics. Ells han comptabilitzat 56 casos d’atacs a ramats d’ovelles i una vuitantena, comptant l’aviram, i aquests són només els casos registrats. N’hi ha molts més.
Els experts atribueixen l’augment d’atacs dels darrers anys a la mescla d’activitat residencial i ramadera a alguns municipis de la part forana.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues