L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
En els darrers 3 anys, a les Illes, s'han recollit 7 casos
Augmenten els casos d’agressions sexuals múltiples a Espanya. D’ençà del cas de la Manada, el 2016 a Pamplona, l’Observatori de Geoviolència sexual ha registrat 155 agressions a dones amb 533 presumptes agressors, més d’un terç de les quals s’haurien produït en el darrer any.
Com en el cas de Manresa o en la recent condemna de 3 exjugadors de l’Arandina, una de cada 3 víctimes és menor d’edat i en 3 de cada 4 agressions hi ha 4 participants o més. Experts de la Universitat expliquen que no hi ha un perfil precís però els agressors comparteixen una cultura de la violència i una manca d’educació psicoafectiva. Carme Orte explica que estudis del Laboratori d’Investigació sobre Família i Modalitats de Convivència (LIFAC) demostren que, en els joves el consum d’una pornografia que mostra sexe en grup i basada en la humiliació de la dona que els influeix en el comportament.
Aquí a les Illes, en els darrers 3 anys l’Observatori de Geoviolència en recull 7 casos. 2 a Eivissa i 5 a Mallorca. Un dels quals, el de l’estiu passat a una jove turista a Cala Rajada. El cas encara s’investiga. Acusen 5 homes, un dels quals continua en presó preventiva.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues