Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat una de les qüestions que s'han exposat al Quart Congrés d'Habitatges Turístics que se celebra a Eivissa
Des de l’Associació d’Habitatges Turístics han detectat un augment del nombre de robatoris a cases vacacionals. Uns delictes que, creuen, són perpetrats per bandes organitzades. Ha estat una de les qüestions que s’han exposat al Quart Congrés d’Habitatges Turístics que se celebra a Eivissa.
Les estafes per internet en el lloguer turístic a Eivissa s’haurien disparat els darrers 10 anys. Darrerament també s’ha detectat a l’illa una altra forma d’atac a la butxaca del visitant, i és directament la del robatori de la casa on s’allotja durant les seves vacacions. De la seva banda, la secretària d’estat de Turisme, Bel Oliver, ha dit que des del Govern treballen per regular com més aviat millor el lloguer turístic. Des de la Comissió Nacional del Mercat de la Competència posen en dubte que la pujada del preu del lloguer residencial estigui relacionada amb la irrupció dels pisos turístics. Una vintena de ponents passaran pel centre Cultural de Jesús en aquest Quart Congrés d’habitatges turístics que es du a terme aquests dies a Eivissa.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili