Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A l'aeroport de Palma arriben dilluns 45 vols, 16 d'ells internacionals
Segon dia de la nova normalitat a l’aeroport de Palma. Fa un any aquest recinte acollia més de 800 vols mentre que avui els vols programats són uns 80, el 10 per cent. Des d’ahir, ja hi ha llibertat de moviment amb els països de la Unió Europea i també amb el Regne Unit. Avui arriben dos vols des de terres britàniques a Son Sant Joan.
A poc a poc torna el moviment a l’aeroport. Això sí: continuen els controls a l’entrada. Només hi pot accedir qui té un vol o el personal autoritzat. A dins, comencen a formar-se les primeres coes a les empreses de lloguer de cotxes. La majoria de clients són alemanys. Però també són molts els espanyols que aprofiten el segon dia sense restriccions per venir. A la zona de sortides, molta gent amb ganes de partir a veure la família de la península. AENA a poc a poc reobre serveis com els controls de seguretat de la 4a planta, però la majoria de negocis de l’aeroport continuen tancats, a l’espera que hi hagi més viatgers.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç