A l'aeroport de Palma arriben dilluns 45 vols, 16 d'ells internacionals
Segon dia de la nova normalitat a l’aeroport de Palma. Fa un any aquest recinte acollia més de 800 vols mentre que avui els vols programats són uns 80, el 10 per cent. Des d’ahir, ja hi ha llibertat de moviment amb els països de la Unió Europea i també amb el Regne Unit. Avui arriben dos vols des de terres britàniques a Son Sant Joan.
A poc a poc torna el moviment a l’aeroport. Això sí: continuen els controls a l’entrada. Només hi pot accedir qui té un vol o el personal autoritzat. A dins, comencen a formar-se les primeres coes a les empreses de lloguer de cotxes. La majoria de clients són alemanys. Però també són molts els espanyols que aprofiten el segon dia sense restriccions per venir. A la zona de sortides, molta gent amb ganes de partir a veure la família de la península. AENA a poc a poc reobre serveis com els controls de seguretat de la 4a planta, però la majoria de negocis de l’aeroport continuen tancats, a l’espera que hi hagi més viatgers.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici