Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El darrer pacient hospitalitzat a l'UCI de Can Misses per Covid-19 ja ha passat a planta
Els 3 nous positius que s’han diagnosticat a Eivissa estan relacionats amb el brot d’una mateixa família que es va detectar el passat cap de setmana. Així que, en total, són 7 casos positius de residents a l’illa de llavors ençà. La primera persona d’aquest grup que donà positiu va ser divendres passat. La resta han donat positiu aquest cap de setmana i avui. Salut assegura que ara ja s’han fet els tests a tots els seus contactes estrets perquè, a banda, uns altres 8 han donat negatiu. Entre els 7 positius, hi ha tres menors. Tots són lleus o directament asimptomàtics.
D’altra banda, el darrer pacient hospitalitzat a l’UCI de Can Misses per coronavirus ja ha passat a planta. Hi va ingressar dia 27 de març, i després d’estar 95 dies a la Unitat de Cures Intensives, finalment podrà continuar la seva recuperació a planta. Feia 3 setmanes que la prova de la Covid-19 era negativa. D’altra banda, també han rebut l’alta tres pacients lleus que es trobaven en seguiment pels equips d’Atenció Primària.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors