Un home ha mort en caure una roca damunt el seu habitatge as Castell
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
Algunes zones naturals s'omplen de fems i augmenta el risc de contagi
Als afores de Gènova i a na Burguesa, algunes zones naturals s’omplen de fems a causa de les botellades. És una conseqüència afegida al risc de contagis. Amb l’erradicació als polígons, darrerament s’ha incrementat aquesta activitat a zones de la perifèria.
Plàstics, llaunes, vidres trencats… són les restes de les botellades. Es troben a un quilòmetre passat el cementeri de Gènova. Una zona aïllada. El cap de setmana passat, aquí es varen denunciar quinze persones. Però segons els veïnats, entre setmana, ja hi ha vengut més gent a beure.
Encara més aïllat, a na Burguesa, també hi ha botellades. La brutor s’acumula a un lloc on, l’any passat, els veïnats varen retirar més de 700 quilos de fems. El Bisbat, que n’és el propietari, ha instal·lat aquesta barrera que de moment es manté oberta. Els veïnats no consideren bona solució tancar-la perquè temen perdre l’accés a un lloc que senten seu.
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari