Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Algunes zones naturals s'omplen de fems i augmenta el risc de contagi
Als afores de Gènova i a na Burguesa, algunes zones naturals s’omplen de fems a causa de les botellades. És una conseqüència afegida al risc de contagis. Amb l’erradicació als polígons, darrerament s’ha incrementat aquesta activitat a zones de la perifèria.
Plàstics, llaunes, vidres trencats… són les restes de les botellades. Es troben a un quilòmetre passat el cementeri de Gènova. Una zona aïllada. El cap de setmana passat, aquí es varen denunciar quinze persones. Però segons els veïnats, entre setmana, ja hi ha vengut més gent a beure.
Encara més aïllat, a na Burguesa, també hi ha botellades. La brutor s’acumula a un lloc on, l’any passat, els veïnats varen retirar més de 700 quilos de fems. El Bisbat, que n’és el propietari, ha instal·lat aquesta barrera que de moment es manté oberta. Els veïnats no consideren bona solució tancar-la perquè temen perdre l’accés a un lloc que senten seu.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo