Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els comerciants lamenten la manca de presència policial al barri i asseguren que es senten desprotegits
A Eivissa el barri de la Marina i la rodalia viuen una onada de robatoris sense precedents. Des que ha començat la setmana ja sumen més d’una desena de denúncies per part de diferents negocis.
Accedeixen per les finestres o les portes forçant els panys o directament trencant la fusta. Intenten emportar-se la caixa del dia i si no poden o no hi troben gran botí lleven ordinadors portàtils i fins i tot, ampolles de vi. Els relats entre les víctimes dels robatoris aquesta setmana al barri de la Marina son similars.
Pràcticament cada dia s’aixequen amb un assalt diferent perpetrat durant la nit. Més d’una desena de comerciants i empresaris de la restauració ja ho ha patit durant els darrers cinc dies. Asseguren que es senten desprotegits i lamenten la manca de presència policial al barri.
Mentrestant el nombre de barres, reixes i candaus protectors es multiplica cada dia a les portes i finestres dels comerços de la zona.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors