A Pollença
L’Ajuntament de Pollença ha detectat un increment de denúncies per furts als punts turístics del municipi. Amb l’objectiu de prevenir els robatoris, el consistori ha iniciat una campanya informativa amb consells perquè els estrangers passin unes vacances segures. Els tríptics també identifiquen els punts on els visitants han de tenir més cura dels seus objectes personals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals