Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La Guàrdia Civil ofereix xerrades informatives en col·laboració amb l'Associació d'Habitatges Turístics i Vacacionals de Pimeef
Les estafes informàtiques han arribat al sector del lloguer vacional per quedar-hi. Així es desprèn de l’experiència de l’equip de delictes telemàtics de la Guàrdia Civil d’Eivissa, que ha oferit una xerrada en col·laboració amb la Pimeef per assessorar els propietaris d’habitatges turístics.
Les estafes més habituals a Internet són les bancàries, mitjançant targetes de crèdit i xecs-viatge. La indefensió davant aquestes situacions aconsella que els denunciants guardin als dispositius mòbils tots els correus electrònics i converses a xarxes socials, molt necessàries en cas de presentar denúncia.
Les estafes no només afecten agències immobiliàries i propietaris, també en molts casos clients que paguen per un allotjament inexistent. També recomanen els propietaris que revisin les seves pàgines web per impedir l’entrada a hackers.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut