Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Alguns alumnes que altres anys partien a estudiar a la península enguany quedaran
Mil places més que el passat curs i, tot i que, encara ens trobam en període d’al·legacions ja hi ha 2.000 sol·licituds més. Enguany el procés d’inscripció s’ha fet en línia i això ha ocasionat alguns problemes, especialment, a l’IES Cap de Llevant de Maó dins la família professional de Sanitat però la Conselleria estudia ara com solucionar-ho. És tradicionalment la branca sanitària una de les més demandades, enguany però la que ha rebut més sol·licituds és l’agrària que inclou la gestió agropecuària i la forestal. S’estrenarà enguany un curs d’especialització en pa i rebosteria i també en ciberseguretat.
A l’FP l’ensenyament serà presencial i s’intentarà tenir unes ràtios entorn dels 20 alumnes. Serà semipresencial en aquelles famílies més demandades o en aquells grups més nombrosos com, per exemple, els tallers. Es reprendran les pràctiques a les empreses a l’FP Dual, això sí, els alumnes es comprometran a vigilar el seu entorn social.
La UIB tendrà, previsiblement enguany, més alumnes que mai. A les proves extraordinàries de selectivitat han aprovat el 69,7% dels alumnes presentats. Els responsables universitaris creuen que enguany alguns d’aquests alumnes que altres anys haurien anat a la península s’han estimat més estudiar el seu grau o màster a casa. De fet, quan encara està obert el procés de preinscripció, la Universitat de les Illes experimenta un augment del 30% en les sol·licituds.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat