Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
S'instal·len pilons, jardineres i bol·lards als carrers principals
Als diferents municipis de Mallorca s’han pres mesures per reforçar la seguretat i prevenir els possibles atacs. A Manacor s’han col·locat barreres arquitectòniques, com jardineres, als carrers i passejos on hi ha més aglomeració de gent.
També a Inca s’han instal·lat nous pilons a diferents places i carrers per impedir el pas dels vehicles. Preocupa, sobretot, el trànsit als carrers on se celebra el mercat setmanal. Per això, s’hi estacionaran furgons policials i es demanarà als mateixos comerciants que aparquin els seus vehicles a cada final de carrer.
Per les festes de Sant Agustí, a Felanitx, també s’instal·laran pilons als carrers principals del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys