Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

L'Ajuntament de Sant Josep ha incrementat el servei de neteja amb màquines i lamenta "l'incivisme" d'alguns usuaris
Augmenten les queixes dels usuaris per la brutor de dues de les platges més emblemàtiques d’Eivissa: Platges de Comte i Cala Bassa. Tot i que són cales naturals que es netegen a mà, l’Ajuntament de Sant Josep ha decidit començar a fer-ho amb màquines per poder-ne filtrar l’arena.
L’Ajuntament de Sant Josep ha rebut nombroses queixes dels banyistes. Fins ara, els operaris municipals i dels restaurants de platja netejaven a mà. Són cales naturals i així s’evita la pèrdua de posidònia. Però donada l’extrema brutor i que ara no hi ha restes d’aquesta planta marina, l’Ajuntament ha decidit dur màquines cada quinze dies fins a finals d’octubre per filtrar l’arena a una profunditat de 10 centímetres.
Alguns dels banyistes de Cala Bassa, com Carlos, asseguren que a la platja s’acumulen molts residus, com llosques o plàstics. Ell aprofita la sessió de natació matinera per recollir fems. Una cala que enguany ha estat triada pels lectors de la revista Condé Nast Traveler com la millor d’Espanya.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat