Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La futura llei de protecció dels consumidors pujarà les sancions
Les reclamacions dels consumidors balears arribaren a les 4.285 durant el primer semestre i superaran les més de 8.700 registrades l’any passat, segons dades facilitades durant el Consell de Consum celebrat avui. Les queixes sobre telefonia mòbil encapçalen un any més les disputes i en són la primera causa a Mallorca i les Pitiüses. El segon sector amb més reclamacions són les companyies aèries, el principal a Menorca.
Els majors expedients oberts enguany corresponen a Vueling amb una proposta de sanció de 300 mil euros per pèrdua i ruptura d’equipatges i Movistar amb 146 mil euros per cobrar per serveis de més. També s’ha obert un expedient a Ryanair per l’equipatge de mà que encara està pendent de proposta de sanció.
La nova llei de protecció als consumidors es podria aprovar en el 2021 i preveu endurir les sancions a les empreses més reincidents.
Una llei que tendrà especial cura dels col·lectius més desafavorits i posarà especial esment en l’habitatge.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar