Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Per a l'estiu algunes zones, l'ocupació ja arriba al 70%
El sector del lloguer vacacional mira cap a la pròxima temporada amb bones perspectives. Les reserves avancen a bon ritme, millor que l’any passat.
De fet, han augmentat prop d’un 10% respecte a les mateixes dates de l’any passat, segons la plataforma de gestió de reserves Beyond. Apunten que és especialment notable el setembre i l’octubre.
Per a l’estiu algunes zones, l’ocupació ja arriba al 70%. A més, els preus han apujat gairebé un 20%.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç