Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Des del gener i fins a l'11 d'octubre d'enguany, 45 persones han perdut la vida a les carreteres i zones urbanes. En són 19 més que en el mateix període del 2022
La sinistralitat a les carreteres de les Illes es dispara. Des que va començar l’any, han perdut la vida en accidents de trànsit 45 persones. Són més que el mateix període de 2022, quan se’n registraren 19. Un increment que es dona tant en carretera, on han mort 24 persones, 14 més que el 2022, com a zones urbanes, on s’ha duplicat la sinistralitat, i ha passat de 5 a 10 víctimes mortals, respecte de l’any passat.
En la meitat dels accidents registrats fins ara, hi han estat implicades motos o bicicletes. Els mesos d’estiu són els que han registrat més sinistralitat: juliol, amb 9 víctimes mortals, seguit d’agost, amb 8, i setembre, amb 7. Segons la Direcció General de Trànsit, és probable que el balanç de morts d’enguany acabi sent el pitjor dels darrers 5 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet