Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els usuaris demanen aliments, productes d'higiene i neteja, roba, documentació i pagament de subministraments
La Creu Roja de Balears ha viscut un gran increment de peticions d’ajuda el 2020, conseqüència de la crisi derivada de la pandèmia de la Covid-19.
Només a Palma, l’any passat les peticions per necessitats bàsiques (aliments, higiene, neteja, medicaments, roba, documentació i pagament de subministraments) es van incrementar un 1.500% respecte el 2019: de 1.300 a 15.360. La majoria, devers 9.000, eren demandes d’alimentació.
A Palma, els projectes d’extrema vulnerabilitat de la Creu Roja a Palma han passat d’atendre 1.000 famílies a 6.500.
A tot Balears, les demandes d’aquest tipus d’ajuda bàsica han passat de 9.800 fa dos anys, just abans de la pandèmia, a 53.400 l’any passat. De 2.400 famílies ateses, a 12.400.
Augmenta un 20% la demanda dels “sopars solidaris” de la Creu Roja a Eivissa
Petits autònoms i gent que no cobra els ERTOs, nous demandants d’ajuda a la Creu Roja
“La Creu Roja ha invertit 600.00 euros per atendre la crisi social de la Covid”
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat