Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
La majoria aprofiten per fer venda directa i treure millor rendibilitat al seu producte
Cada vegada són més les lleteries que decideixen elaborar formatge artesà a la mateixa finca. En un any, han augmentat un 10% el nombre de marques amb Denominació d’Origen Mahón Menorca. La majoria aprofiten per fer venda directa i treure millor rendibilitat al seu producte.
És el cas de Son Arret. Van començar munyint i formatjant, de la curació i la comercialització se’n fa càrrec un gran madurador. Fa uns mesos, però, els amos d’aquest lloc de Ferreries van decidir crear una marca pròpia per als seus formatges i complementar els seus ingressos obrint un punt de venda directa a la formatgeria.
De moment, només curen sota la seva marca un 10% de les seves fogasses, però són l’exemple d’una tendència que es consolida entre els petits productors de Menorca. El formatge amb denominació d’origen de cada vegada es comercialitza sota més noms. Només el darrer any, s’han creat 3 marques noves.
De moment, qui més aprecia els matisos i la varietat de marques de formatge de Menorca és el mercat local, també el consumidor mallorquí.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari