Traslladen a Son Espases un ferit greu en un accident de trànsit a Formentera
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Per segon any s'ha començat a incorporar el personal fix-discontinu el mes de febrer
Ja no queda gaire per iniciar, un any més, la temporada turística. Les previsions per enguany apunten que serà similar a la de l’any passat i ja fa més d’un mes que han començat les contractacions de personal. Això sí, els mesos que venen ara seran clau per confirmar-ne la tendència.
En el cas de la restauració parlen d’un 10% d’increment en el nombre de contractacions.
A l’Escola d’Hoteleria de les Illes diuen que la necessitat de personal format per part de les empreses és habitualment més gran del que poden cobrir. I és que la formació és clau i hi ha perfils que no són fàcils d’ocupar.
La Conselleria de Treball preveu que al mes d’abril hi hagi més de 370.000 persones fent feina al sector turístic i que al juliol en siguin 427.000. Professionals que a les Illes suposen el 70% del total dels treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta