Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

A finals d'any, l'associació, que creu que els problemes venen agreujats per una falta de professionals sanitaris, n'espera rebre unes 200
Les queixes i denúncies que arriben a l’Associació Defensor del Pacient a Balears s’han incrementat un 20% respecte de l’any passat. A finals d’any, l’associació n’espera rebre unes 200. L’associació creu que els problemes venen agreujats per una falta de professionals sanitaris.
L’Ib-Salut és conscient del problema de les llistes d’espera, però apunten que aquests 4 primers mesos de l’any s’ha assolit, per primer cop, la mateixa activitat hospitalària que hi havia el 2019. S’ha reduït 8 dies l’espera per intervencions quirúrgiques i ha minvat un 13% el nombre de pacients que esperen uns 60 dies per una primera consulta externa.
Així mateix, a l’Ib-Salut es mostren contents amb els progressos, però admeten que s’ha de treballar més per mantenir aquesta minva.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta