Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'arxipèlag va registrar l'any passat 1,7 casos per cada 1.000 dones
Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
101Un total de 874 dones van ser víctimes de violència de gènere a les Illes Balears el 2017, la qual cosa suposa un augment del 2,5% respecte al 2016 (853) i un 3,6% respecte al 2013 (844), segons dades de l’INE publicades aquest dilluns.
Les Balears va registrar l’any passat una taxa de víctimes de violència de gènere d’1,7 casos per cada 1.000 dones, per davant de la mitjana espanyola de l’1,4.
Les Illes són la sisena comunitat autònoma en què més dones han demanat aquestes ordres de protecció per davall de Melilla, Ceuta, Comunitat Valenciana, Andalusia i Múrcia.
Esperança Bosch: “Els joves de 14,15 i 16 anys tenen un comportament marcadament masclista”
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit