Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

314 empreses, la majoria de Mallorca i Menorca, han demanat la bonificació, que enguany ja serà del 65 per cent
L’augment de la subvenció al transport de mercaderies ha fet que més empreses demanin enguany compensacions a l’Estat, sobretot a Mallorca i a Menorca. Fins a 314 sol·licituds (221 a Mallorca, 86 a Menorca i 7 a Eivissa) s’han tramitat davant la Delegació del Govern a les Illes, que anuncia un increment també de la partida anual d’ajuts que l’Estat reparteix entre les empreses de les Balears.
Tot i que la convocatòria fixa la mateixa quantia, 1.770.000 euros, i bonificació -del 30 al 35 per cent- d’anya anteriors, Delegació del Govern assegura que la partida global a repartir “és ampliable” i que ja es subvencionarà el 65 per cent, tal com marquen els pressupostos de l’Estat recentment aprovats.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç