Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Es mantenen el cribatge telefònic i les consulte virtuals entre altres mesures implantades arran de la COVID
Augmenten un 40% les consultes ateses pels professionals d’Atenció Primària d’abril a juny. S’ha passat de les 480.000 consultes a les 680.000.
L’activitat ja ha recuperat els nivells previs al confinament, però es mantenen variacions organitzatives com el cribratge telefònic, el doble circuit de respiratori i NO respiratori i les consultes virtuals.
Probablement les consultes virtuals ja quedaran implantades, tot i que Atenció Primària fa feina per recuperar al màxim l’atenció presencial.
Pel que fa al personal, només a Mallorca s’han contractat 240 persones per fer front a la pandèmia i de moment continuaran fent feina.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat