Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La línia que més s'ha emprat aquest estiu ha estat la de Cala en Turqueta
L’any 2012 va entrar en funcionament la primera connexió en bus amb les platges verges de Ciutadella, amb Son Saura. Ara, set anys després, el servei, que opera de maig a octubre, continua experimentant creixements, especialment amb Cala en Turqueta, la platja amb aparcament del Sud de Ciutadella més pròxima Macarella (on per segon any consecutiu se n’ha prohibit l’accés en vehicle privat).
En aquesta ruta hi ha hagut 18.277 passatgers, el què suposa un 13,1% més que en el mateix període de l’any passat. La connexió amb Son Saura s’ha incrementat un 5,5% amb 13.072 usuaris, mentre que a La Vall s’ha produït una lleugera pèrdua de passatge del 0,8% amb 13.494 viatgers.
El servei es valora positivament, amb una puntuació de 8 sobre 10, segons exposen els seus responsables, després d’haver realitzat 600 enquestes entre els passatgers.
Però l’augment de passatgers i el fet que l’aparcament de Cala en Turqueta ja s’omplís des de primera hora del matí durant l’estiu, no s’ha traduït en una millora en el volum de facturació del quiosquet del costat.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora