Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
El mallorquí necessita arribar amb opcions al Gram Premi de la Comunitat Valenciana
175
Aquest cap de setmana les mirades estàn posades en Augusto Fernández, que té opcions de guanyar el Mundial. Aquesta matinada, però, les coses no han anat gaire bé pel mallorquí. A Moto2, el pilot de Sencelles ha arribat a la posició número 6 a la Q2. El seu principal rival, Ai Ogura, ha fet la pole. Entre el japonès i Fernández hi haurà 5 pilots. En el pitjor dels casos, si demà al Gran Premi de Malàsia, Ai Ogura fa primer i Augusto Fernández queda a la posició número 13 o pitjor, el japonès es proclamaria campió del món. Tot això quan a més de Malàsia, només queda una cursa per acabar el Mundial, el Gran Premi Motul de la Comunitat Valenciana. L’objectiu d’Augusto Fernández és arribar a València amb opcions de proclamar-se campió del món.
Pel que fa a Moto GP, Joan Mir ha arribat onzè. Mentre que a Moto3, Izan Guevara, ja campió del món de la seva categoria, ha arribat segon a la Q2.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106