Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Volen detectar el màxim nombre possible de casos asimptomàtics per a poder aïllar-los i aconseguir així reduir el risc de contagis
Àustria, un dels països més afectats per la segona onada de la pandèmia, ha començat aquest divendres a fer tests ràpids d’antígens amb l’objectiu de detectar el màxim nombre possible de casos asimptomàtics. L’objectiu és poder aïllar-los, i aconseguir així reduir el risc de contagis durant les trobades nadalenques.
El país ha suavitzat les limitacions a les reunions privades per a Nadal i Any Nou després de tres setmanes de confinament, amb el tancament de tots els comerços no essencials. Les activitats comercials i socials, així com les classes presencials per a alumnes de fins a 10 anys, obriran gradualment a partir de dilluns, 7 de desembre.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus