Volen detectar el màxim nombre possible de casos asimptomàtics per a poder aïllar-los i aconseguir així reduir el risc de contagis
Àustria, un dels països més afectats per la segona onada de la pandèmia, ha començat aquest divendres a fer tests ràpids d’antígens amb l’objectiu de detectar el màxim nombre possible de casos asimptomàtics. L’objectiu és poder aïllar-los, i aconseguir així reduir el risc de contagis durant les trobades nadalenques.
El país ha suavitzat les limitacions a les reunions privades per a Nadal i Any Nou després de tres setmanes de confinament, amb el tancament de tots els comerços no essencials. Les activitats comercials i socials, així com les classes presencials per a alumnes de fins a 10 anys, obriran gradualment a partir de dilluns, 7 de desembre.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes