Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Es projectaran pel·lícules reconegudes internacionalment durant dues setmanes
Gaudir del setè art al cotxe ja és possible a Palma. Son Güells acull des de divendres AutoCine Mallorca, una proposta cinematogràfica a l’aire lliure on durant les pròximes dues setmanes es projectaran pel·lícules reconegudes d’àmbit internacional del darrer any. Una aposta diferent per gaudir del cinema que, en els darrers dies, ha guanyat adeptes.
Cotxes entrant a un descampat i mostrant un tiquet, una imatge inusual que amaga una forma diferent de gaudir del cinema. Una proposta única a Palma, que va captivar la gent. La mecànica és molt senzilla, arribes amb el cotxe, l’entrada i sintonitzes un dial FM per escoltar la pel·lícula.
La projecció d’anit, Sonic, una pel·lícula d’animació, va atreure principalment un públic més familiar. Els petits són els més espavilats. N’hi ha, com en Leo, que ho tenen molt clar. Ha mirat la pel·lícula que projecten moltes vegades, però sap que avui és diferent. S’acosta l’hora i no pot contenir l’emoció… Entre la foscor de la nit, una pantalla gegant il·lumina el descampat on una quarantena de cotxes gaudiran d’una experiència diferent. Cada dia fins al 10 de juny es projectarà una pel·lícula a Son Güells. Les entrades es poden comprar al web d’Autocine-Mallorca.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare