Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els centres estudien aplicar una pujada de tarifes d'entre 1 euros i 1 euro i mig a partir de 2022
Les autoescoles de Balears, un dels sectors afectats per l’encariment del combustible, preveu augmentar el preu de les classes pràctiques a partir de l’any que ve. La despesa en carburant no ha aturat de créixer en els darrers mesos i per pal·liar el seu impacte estudien pujar les tarifes entre 1 euro i 1 euro i mig a partir de 2022.
La presidenta de l’Associació Provincial d’Autoescoles de Balears, Joana Ribas, ha explicat a IB3Ràdio que el preu de les classes pràctiques no ha variat gaire en els darrers 20 anys. “Tot puja i a nosaltres ens paguen el mateix. El preu mitjà d’una classe pràctica es manté en els 29 euros des de fa anys. Amb l’encariment del combustible i l’electricitat, el marge de benefici de les autoescoles cada vegada és menor”.
En opinió de Pere Morales, professor de l’autoescola Celià de sa Pobla, encarir el preu de la classe pràctica pot tenir un efecte contraproduent. “La majoria dels alumnes són mileuristes. Si incrementam els preus de les classes, els clients posposaran els permisos”.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"