Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
S'ha romput una de les canonades de la depuradora
Operaris de Servisub netejant el port d'Eivissa aquest passat cap de setmana després dels fems arrossegats a la mar per les tempestes. / @PortsdeBalears
69L’Autoritat Portuària ha anunciat un “imminent” abocament d’aigües fecals al port d’Eivissa després del trencament d’una canonada de depuració depenent d’Abaqua.
Segons han informat fonts portuàries, es desconeix si aquest abocament afectarà a alguna embarcació que realitza el trajecte entre les Pitiüses.
Abaqua ha contractat avui mateix una embarcació de l’empresa Servisub perquè es faci càrrec de la neteja de l’abocament.
Precisament, Servisub ha realitzat aquest cap de setmana una neteja de les aigües interiors del port d’Eivissa després del temporal. Les inundacions de la carrers de Vila després de la pluja de divendres i dissabte van provocar l’aparició de tot tipus de fems al port.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"