Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Avui matí s'han començat a esbucar els immobles de Cala Figuera que es van expropiar fa més de tres anys
Autoritat Portuària ha començat a esbucar edificis del port de Maó que estaven en desús i que presentaven perill d’esfondrament. De moment, s’ha començat a actuar a Cala Figuera, a dos immobles expropiats fa més de tres anys, i a l’antic edifici de la Comandància de Marina, al Moll de Llevant i s’ha deixat per a més endavant l’actuació a la zona de La Solana, a la ribera nord.
Els dos habitatges de Cala Figuera formen part del grup d’edificis en desús que l’Autoritat Portuària ha començat a esbucar avui matí i que s’estenen per diferents indrets del port de Maó. Tots ells, immobles en perill d’esfondrament, que, com en el cas de Cala Figuera, han passat a mans de l’ens portuari després d’un procés d’expropiació. L’excavadora giratòria de l’empresa Hercal ha començat a desmuntar-ne els edificis d’aquesta part del port.
L’esbucament dels immobles s’estirarà encara uns dies. Només se’n salva aquest, a Cala Figuera, del qual, tanmateix, no hi queden gairebé ni les parets, i un al Fonduco, que es troba protegit.
El que ja s’ha esbucat, almenys parcialment, des del passat dia 8, és l’antic edifici de Comandància de Marina, al Moll de Llevant. La passa següent és ara treure totes les escombraries de dins. A La Solana, a s’Altra Banda, també s’actuarà a tres casetes en desús, una de les quals ja s’ha començat a buidar. Aquestes actuacions sumen una inversió de 538.000 euros.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Amb les negociacions paralitzades, comença un cap de setmana de serveis mínims i de mobilitzacions