Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Una prioritat és que els ferris puguin connectar-se a la xarxa elèctrica, i aturar motors quan estan amarrats a Port
Des d’aquest mes de novembre tothom que ho vulgui pot consultar en línia la qualitat de l’aire al Port de Palma. Això és possible gràcies a la col·laboració entre l’Autoritat Portuària i la UIB, que posaren en marxa fa dos anys el projecte Smart-Sens.
6 estacions recullen els nivells de monòxid de carboni, partícules de pols, ozó, diòxid de carboni i de sofre i també el renou a la zona. Entre les 6 i les 11 del matí és quan es registren les puntes més altes. A les nou d’avui matí, per exemple, el diòxid de sofre era al voltant dels 200 micrograms per metre cúbic. Una dada dolenta. No s’haurien de superar els 100. Però que se’n fa d’aquestes dades?
Autoritat Portuària té previst que l’any que ve també hi hagi estacions als ports de d’Alcudia, Eivissa, Maó i La Savina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa