Durant la jornada, s'han lliurat condecoracions i s'ha fet la tradicional ofrena floral al monòlit que recorda els caiguts per Espanya
Autoritats militars i civils de les Balears han assistit aquest dijous, 8 de desembre, als actes organitzats amb motiu del Dia de la Immaculada Concepció, patrona de la Infanteria. S’han celebrat al quarter Jaume II de Palma. Durant la jornada, s’han lliurat condecoracions i s’ha fet la tradicional ofrena floral al monòlit que recorda els caiguts per Espanya. El comandant general de les Illes, Fernando Luis Gracia, ha lloat la feina de la Infanteria, i ha destacat que varen col·laborar en la lluita contra la pandèmia, en el marc d’una operació anomenada ‘Balmis’, que ha culminat enguany.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura