Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Es mantendran les mesures de desinfecció i els passatgers hauran de passar els controls sanitaris
A partir de dilluns es permetran els viatges entre illes sense motiu justificat. Amb l’entrada a la fase 3 a Mallorca, Menorca i Eivissa, es dona el sus a la lliure circulació de persones a la nostra comunitat.
El transport marítim i aeri entre les Balears s’obrirà sense restriccions. Això sí, es mantendran les mesures de desinfecció i els passatgers hauran de passar els controls sanitaris. El Govern de les illes preveu mantenir-los fins que acabi la fase 3.
En els viatges en vaixell es podrà embarcar amb vehicle privat. També es permetrà la navegació d’embarcacions privades, tant particulars, com professionals. L’entrada a la fase 3 implica la llibertat de vol entre illes d’aeronaus privades i comercials. Les companyies aèries ja preveuen un augment de l’oferta, sobretot a partir de dia 15 de juny.
Amb l’entrada a la fase 3 també s’incrementaran les freqüències marítimes entre les pitiüses.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució